fredag 9 mars 2012

Dina ögon fångar solens glans !

Har upplevt en liten nostalgitripp i form av Estrella inte att förväxla med estelle nu Herman . Samt den ständigt aktuella fucking Åmål .
Ja ok kläderna är daterade men historien och sensmoralen i filmen kommer alltid vara lika up to date så länge det finns tonåringar och de problem man han ha att hitta sitt jag i tonåren .

Det blir inget längre inlägg då mitt tålamod inte hänger med det där med pekfingret och autocorrect . Men jag tycker endå att fucking Åmål borde verkligen var ett bättre alternativ än värdelöst tråkiga Forrest gump.

Jag saknar filmer som vad kan
Uppfattas lite skitiga , lite sådär ojante och tämligen halvchockande tankeställare som fucking Åmål.




Avslutat med ett stor grattis till den absoluta mannens man av dom alla . Han är ingen mekaniker och ingen snickare han kan inte skriva dikter eller sjunga . Men han kan fånga dagen och han är smart snygg och jävligt sexig och han är min. Och mitt hjärta tillsammans knäcker vi dom alla . Kärlek stavas Andreas Danielsson den bästa 31 åringen på jorden . Grattis älskling ! Du får Inge presenter men jag ska göra ett försök att gå upp och ge dig frukost på sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar