måndag 5 mars 2012

Face off !

Nu har jag latat klart dags för ett inlägg igen. Har haft lilla mamma på besök denna vecka. Mysigt värre tycker vi !. Vilken skön vårkänsla som infinner sig i kroppen för tillfället.Sitter och skriver ansökning nummer 1024824145215 eller något. Vi får se denna gång om det går vägen.

Jag känner att det gör inget om omgivningen eller världen spottar på mig för det är vår och inget och ingen ska få ta ännu en vår från mig. Har till och med utvecklat något slags spring i benen. Konstigt då jag inte går ner ett enda gram men endå känner jag mig lättare fysiskt ? svårt det där med balans i kropp och själ men det vore ju tråkigt endå om vi bara gick omkring och var balanserade hela tiden utan få känna av en gråskala eller en nedgång.  Jag mår bra nu, bit för bit ska jag pussla ihop mig igen och likaså bit för bit tar jag i taget.

Ikväll ska jag skriva ett inlägg om skillnaden på vän och kompis. En skillnad jag brukar få upptäcka hårda vägen tyvärr allt för sent. Skriv gärna en kommentar eran syn på en vän och vad är en kompis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar