måndag 12 mars 2012

Alltså detta blir ett kort mkt sammanfattat inlägg

Nu jäklar är bitterf*cencur* arg! Hur i h- vetes h- vete kan folk gå med på bensinpriset omänskligt höga nivå ? Hur fan kan ni rent utsagt inte bli upprörda ? Är ni så naivt grundlurade och tappat helt förmågan att tänka? Menar ni att sväljer girigt oljebolagens ursäkter eller nått utspel ang miljön ? Men Härregud folk tänk ! Tänk hårt tänk länge. Vi lever i egoism tidsera hur kan det komma sig då att det ska vara rimligt att ett land så ytte pytte futtigt som Sverige ska behöva ta ansvar för att rädda hela jäkla världen. Varför? Kan jag få ett vettigt argument varför ? Kan jag även få en bra ursäkt till ett bensinpriset omänskligt höga nivå ? Tjatas det fortfarande om kollektivt eller vad liksom har ni för argument . Jag lovar även som framtida härskare över alla länder i världen aldrig avnjuta en kollektiv resa . Jag lovar ochså att undvika in i det sista en cykeln aka djävulen/ranelid redskap? Jag lovar härmed också att ni fan inte använder era hjärnor till tänkande så ska jag fasiken tänka åt er. Om det är miljön ni vurmar och skriker högt över så börja med att äta EKOLOGISKT och när producerat.
Konsumera fasiken inte mer än du behöver. Mindre kött ! Mer fågel och fisk . Jag blir så upprörd att jag skiter totalt i styckeindelning och stavfel ! Nehe ni kan lura i någon annan att våran Saab är boven när Ryssland är granne. Eller varför inte ge våran förebild USA en känga eller två. Tss törs ni aldrig. Men jag och alla andra bilister i lilleputtlandet ska alltså ansvara för USAs över konsumtion ? E det är fan inte rimligt så kom inte ned miljön dragandes över mig. Bensinen ska ner och där med basta. Aftonbladet Expressen mm ni som anses vara experter på true stories. Skit granskningen av polisen och kör all in med bensin och spel för galleriet . /// arg fattig livrädd och totalt olycklig. Fyfan känner svettdoft och illamående krypa närmare . Kommer drömma mardrömmar om cyklar benbrott och kollektiv trafik. URK !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar