torsdag 8 mars 2012

När sambon är borta dansar Anna på bordet !

Darlingen drog i väg med Unionen på konferens mysigt för honom,  det är han faktiskt värd synd dom inte planerade konferensen utomlans på ett lyxigt spa. Åh älskling om jag vore så där snuskigt hollywood rik skulle jag köpa dig en macbook nu i födelsedags present. Men du får nöja dig med en halvsur sambo och biobiljett .Inte illa pinkat endå!  Ja menar du kunde fått en sur sambo som i vanliga fall och utan biobiljett. Haft en helt ok dag endå , jag och svärmor lyckades få undan lite tvätt och så skönt med lite sällskap.

 Sitter i soffan med den vad jag är säker på finaste hunden på jorden nedanför och kollar på crank . Alltså den är så roligt meningslöst overklig men allt vägs upp av Statham. Alla filmer är förlåtna med honom.

 Imorgon tror jag det blir en fredagsfrida . Nu ska svartranden i huvudet bort och topparna trimmas men det bästa av allt jag får spendera dagen till ära med en helmysig person som när hon inte är för upptagen med att rädda världen och alla barnsframtid ! You go girl , en annan typ av superhjältar är dom våra lärare där ute i världen och inte minst Sverige. Härregud barnen och kanske ja vi vuxna borde gå i skolan en gång till ibland . Men det går vi in på en annan gång, fick en lustig känsla idag av ljus .Ja kände mig riktigt riktigt glad och pigg.
Till och med jag sprang litegrann på hundpromenaderna idag, ja visst inge milslång löparunda men jag körde små intervaller och det räckte. Skönt värre !

 ska jag bli normalviktigt måste jag röra på mig mera. Nu speciellt när jag har lite spring i benen passar jag på . Underbart värre !


Ses och hörs . Som sagt hör gärna av er med tips och idéer på ämnen vi kan ta upp . Jag gräver gärna i dom alla ! Inget förslag är dumt nog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar