lördag 25 februari 2012

Pour some sugar on me !

Jag har en frågeställning till er läsare . Om vi inte är oss själva för en stund vilka är vi då ?

Vilka är era alteregon ni vill fly in i en stund ? Vore roligt se vad vi har för karaktärer vi vill fly till. Kanske vi har likadana ?

Alteregon eller att spela roller i sig som du gör när du antar utmaningar som att byta bort din verklighet en stund . Undrar vart uttrycket det spelar ingen roll kommer ifrån ? För det gör det i allra högsta grad . Allt spelar en roll och allt har ett samband . Man behöver inte vara bipolär för att vara delat i olika personligheter . Det har vi nog i i oss från början . Din arbetsroll och din privatperson är oftast inte likadana. Det blir nog ett väldigt tråkigt liv om vi måste vara likadana mot oss själva och andra hela tiden . Nej fy fy fy låt mig få fly ibland in i en värld overklig lik Isabel Adrians ödmjukhet och Petra Medes avsaknad av komik.
Ikväll ska jag ta på mina för höga klackar och den provokativa enligt en del lite för korta klänningen för en tjockis och göra en dancing with me myself and i.

Grannarna får klaga världen får vara och musiken får blandas höjas pumpas .

Jag ska med stolthet fuldansa för varenda liten människa i världen som inte vågar bara vara ful.

Ni får glo skratta peka det gör inget . Det är så skönt att bli fri eran förmåga från förr att inte kunna dansa ute på krogen för att jag var så trött att alltid bli kommenterad och få kvällen förstörd plus en veckas ätstörningar.

Men det kunde jag valt själv om kvällen skulle blitt förstörd .
Allting är relativt precis som luften är fri och att dansa är lika fritt . Det ni mina kära provocerade åskådare kan ni inte ta ifrån mig.
Musiken rinner i takt med blodet och jag kan inte stå still , så glo nu och peka en sista gång . Det säger mer om er än mig !


Kyss i'm gonna marry the night.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar