onsdag 29 februari 2012

Vingar av glas eller trampdynor fulla av det.

Sådär då får vi hoppas våren är här för att stanna. Jag behöver solen och som jag har längtat efter den. Dock kunde jag och vovvan inte riktigt njuta av solstrålarna fullt ut .
Vart verkligen riktigt besviken på våran mänsklighet ute på hundpromenaden. Vad glas det ligger överallt stackars min vovva han kunde knappt gå någonstans. Nå vilka är ni iq befriade ? Som skräpar ner så mkt ? Tänker ni aldrig ett steg längre
. Kanske generation 90 det med? Ja för ska vi 80 talister vara lata så kan man inget annat anklaga generation 90 för egoism intåg.

Nej usch usch aldrig Hugo kommer bli en tvättäkta egoist som bara trampar ner och stånkar på utan att kolla bakom sig en enda gång. Besöket på badhuset var roligt, som alltid var jag sen iväg och trodde aldrig vi skulle komma fram. Men det gjorde vi och fasiken vad roligt det var . Även fast jag visade alldes för mkt slapp häng rynkig tjock hud så sket jag i det och simmade runt med min son . Källan till livet .Så roligt ! och så befriande att bara vara med honom och ge honom en riktigt rolig upplevelse.

  Ni förstår jag har inte orken att sitta och må dåligt över att tänka hela tiden på vad omvärlden tycker och tänker om mig.

 Vi är ju så många människor och det skulle innbära ett evigt grubblande om allting. Jag är den jag är precis som ni som kastar glasflaskor är dom ni är. Men ingen av oss är felfria men rom byggdes inte på en dag. 

Just nu är högsta prio matematiska prövning om en månad. Ja det kommer gå åt helvete men jag gör iaf ett försök. Samtidigt som jag försöker lönlöst nog söka butiksjobb. Ärligt och säg int emot mig , det är ingen ide att slösa massa energi på att skriva personliga brev och cv för det inte en jäkul rent utsagt som läser dom. Dumt av AMS att sätta förhoppningar att allt hänger på ditt personliga brev när vi alla vet sanningen. Ett företag går endast på erfarhet och sina specifika utvalsfrågor .
Dom skiter fullständigt i din fritid eller dig som personlighet.
 Utveckling och engagemang är inget mot erfarenhet. Jag kan annars inte komma på hur man ens kan hoppa över mina cv och personliga brev utan en chans till intervju som jag med hundra procent skulle blåsa sockorna av både erfarhet och den som intervjuar, jag är bäst det är jäkligt synd att jag alltid ska snubbla på målsnöret .

 Det blir inge mera personliga brev hädan efter det får bli standard modellen. För kommunalt verkar vara vad jag är kompetent till  och där händer inget. Du kommer ingenstans och ingen chans till något än det du blev till delad.

Punkt slut. Ja ni ser var på bra humör tills jag såg allt glas överallt. Bitter och på hugget det får ni allt ta idag.

PLOCKA UPP GLASET ERA LATA JÄVLAR !!!

1 kommentar:

  1. Glasflaskor borde vara förbjudet för försäljning i butik och bara finnas på t.ex restauranger och liknande där man inte får ta med flasor och glas ut ur lokalen....

    SvaraRadera