tisdag 14 februari 2012

Woop woop and a amen!

Äntligen börjar en del människor få upp ögonen för den hetska Katrin Zitomierska .
Alltså denna kvinna om hon bara kunde lära sig att all pr är inte bra pr , det kan ni skriva upp direkt småbloggare a kissie. Ska ni provocera , så försök lära känna era läsare och den du vill provocera och vid odens skull se till att du har kött på benen.

 Katrin katrin katrin du är ingen retoriker det är så och det får man jobba på hur man pratar snyggt. Men du har en jäkla humör och det är bra att du kan visa engagemang i de frågor du brinner för och i just detta fall och som mitt inlägg ikväll handlar om LCHF .
Nej jag tänker inte diskutera dietens vara eller icke vara det får ni tjaffsa på bäst ni vill om.
Jag tror inte på dieter längre mitt sätt att ta tag i min resa mot ett lättare liv var en gastricbypass ! TACK landstinget.
Annars hade jag fortfarande setat i det diet träsket och tragglat och hoppat på varenda liten trend och quickfix. För att komma till kärnan med inlägget . Jag har alltid gillat att vara aktiv i mitt tyckande allt från politik till ytliga saker. Alltidvart intresserad och ofta väldigt nyfiken på min omgivning . Jag har ofta tittat på Debatt och Kvällsöppet innan och jag gillar att kunna ibland provoceras och stimulera hjärncellerna lite extra än att titta på talking models och nå äkta husfruar i big apple.

 Katrin är då just nu frälst och upp över öronen över trendiga LCHF. Jag har vänner som går på den lägger ingen värdering i det alls. Enkelt sagt går den ut på ät bacon med smör och grädde och ge fan i potatis och pasta  . Ni får resercha själv mera noga för den djungeln ger jag inte mig in på i detta inlägg.

Hon var iaf med i debatt för ett par veckor sedan och skulle då vara något slags talesman för LCHF i det programmet. Men någon måste informerat henne om fel program, och svt jag trodde man slapp reklam med er ? det var en 20 mintuers långt program om Katrins bok och om hur alla andra på jorden var feta och dumma utom henne då såklart den allmäktiga.
 Även nånstans här har jag missat att Katrin blitt både läkare forskare dietist programledare träningsexpert u name it. Enligt henne har vi ingen anatomi eller medecinkvetenskap och även om jag var upprörd redan då över hennes tyvärr allt för kända mobbar attityd gentemot hennes omgivning.

Så tänkte jag well well kvinnan kan få sin chans ikväll och räta upp sig och bevisa för mig och resten av hennes kritiker att jo titta jag kan komma med sakliga argument utan att gå till personangrepp och himmla med ögonen .

Men hur var det där med icke som sa nicke, hon föll i fällan och då var SVTs debatt förstörd för resten av deltagarna mycket synd.  Nåja gårdagens tv upplevelse bjöd inte den heller på något uppfriskande, Japp där var hon igen den här gången hos scherman och ska diskutera smör i kvällsöppet. Tänkte nudå kanske hon kommer mera förberedd och påläst och faktiskt läst på ordentligt om sina motståndare.
Men ne Katrin du måste nog sparka dina pr människor för dom verkar sätta dig i knepiga program du inte riktigt behärskar. Tro fan inte kvinnan lär sig av misstag utan rabblar på som ett band på repeat likt SVTs debatt om följande ord tvångsmässigt? LCHF LCHF LCHF LCHF MIN BOK MIN BOK NI FEL NI FEL !!! GAH NI ÄR MOSSIGA NI ÄR GAMLA..sen där stängde jag nog av hjärnan för Katrins hjärndöda språk och "argument" .

Snacka om att dem som säger LCHF är som en sekt fick kött på sina ben där iaf Katrin. Det sitter alltså proffesorer i diverse fysiologier som du och jag ens bara kan drömma om .

 Katrin sitter du och förkastar deras vetskap? jag blir så arg på sådan attityd! de här är människor som har studerat och läst till och med forskat längre än vad du är gammal,och  blir behandlande av dig på det sättet .

 Fattar inte att dom inte gick ut från studion när hon sitter och gapar som en arg liten knähund om hur fel dom har och gamla dom är ? Men hon själv allsmäktig som hon tro sig vara har inte ens ett uns till anatomvetenskap i sig.  Fy tvi och vale! Man har inget i en debatt att göra om man bara intresserad av sin egna åsikt. Då kan ni ta en spegel ni människor som förespråkar det för den typen av diskussion . Lovar den lär mata era egon bättre än att förlöjliga andra människors kunnande och vetskap  åsikter och tankar. Vad vill ni ha utav enmanskonversation? jag vill och är intresserad av den andras åsikt och tanke därför tycker jag om att prata med folk och lyssna.

Katrins det här är ett TJOCKT!stolt mongos tvätt äkta fuck you right back!
 Nej fy tyck vad  ni vill om diverse saker och ha era extrema åsikter men ska ni gå in i en diskussion se till att ni vet om era svaga punkter och jobba på dom.











En liten annan notis idag vi ska ta upp och som jag hoppas verkligen ni tar till er.
  Sverker vart är soptunnan för okq8s reklam om kaffe. Snutkaffe ? snut? POLIS!!!
så upprörande att inte ens okq8 verkar ha respekt för våran poliskår och alla tappra människor i den.



Hade jag hade en utmärkelse av högre rang hade jag saluterat er för ni förtjänar mer respekt endå ! Tack för att ni gör gatorna lite säkrare och beskyddar demokratin ni är verkligen ett av de viktigaste yrken i världen .Utan er kollapsar lag och ordning . SOPTUNNAN för okq8 som uppmuntrar till skällsord på poliskåren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar